П Р О Е К Т
“ Порівняльна характеристика мов програмування”
Скільки ти знаєш мов –
стільки разів ти людина.
Тема навчального проекту: Порівняння мов програмування.
Мета проекту: вчити учнів працювати в команді;
показати зв’язок інформатики з іншими дисциплінами;
здійснювати профорієнтацію учнів;
формувати бажання вчитися ;
вчити працювати з різними джерелами інформації;
формувати полікультурну компетентність.
Девіз: Зробіть усе, що можете, застосувавши те,
що знаєте, знаходячись там, де ви є.
Т. Рузвельт
Тип: науково-пошуковий
Вид проекту: монопредметний.
Форма захисту: урок
Тривалість: короткочасний
Склад учасників: груповий (10 клас)
Етапи проекту:
І. Початковий (підготовчий):
1. планування проектної діяльності:
Вчительська презентація проекту для учнів
а) постановка проблеми;
б) розробка та планування основних дій роботи груп.
ІІ. Діяльнісний:
а) дослідження проблеми та вибору шляху її розв’язання;
б) підготовка зібраних матеріалів для захисту.
ІІІ. Рефлексійний:
презентація результатів роботи;
Учнівська презентація Pascal
Учнівська презентація Java
оцінка та аналіз, висновки.
презентація результатів роботи;
Учнівська презентація Pascal
Учнівська презентація Java
оцінка та аналіз, висновки.
Завдання проекту: пошук необхідної інформації з різних джерел
про мови програмування, їх порівняння, створення ситуації успіху під час виконання проекту; та місце професії програміста на ринку праці.
При захисті враховується:
творчі здібності, уміння самостійно знаходити інформацію, уміння і навички спілкування;
використання наочності;
уміння презентувати результати своєї праці.
творчі здібності, уміння самостійно знаходити інформацію, уміння і навички спілкування;
використання наочності;
уміння презентувати результати своєї праці.
Значення проекту: поєднання традиційного підходу з інноваційними
методами навчання, включаючи і формування
практичної компетентності учнів;
учні вчаться працювати самостійно, виділяти
головне, працювати в команді.
Немає коментарів:
Дописати коментар