Учнівський проект "Порівняння мов програмування"


П Р О Е К Т

“ Порівняльна характеристика мов програмування”

                                                                   


Скільки ти знаєш мов –
стільки разів ти людина.


Тема навчального проекту: Порівняння мов програмування.
                                                  


Мета проекту: вчити учнів працювати в команді;
                          показати  зв’язок  інформатики з іншими дисциплінами;
                          здійснювати профорієнтацію учнів;
                          формувати бажання вчитися ;
                          вчити працювати з різними джерелами інформації;
                          формувати полікультурну компетентність.


                                   Девіз: Зробіть усе, що можете, застосувавши те,
                                               що знаєте, знаходячись там, де ви є.
                                                                                               Т. Рузвельт


Тип: науково-пошуковий


Вид проекту: монопредметний.


Форма захисту: урок


Тривалість: короткочасний


Склад учасників: груповий (10 клас)


Етапи проекту:
І. Початковий (підготовчий):
1. планування проектної діяльності:
Вчительська презентація проекту для учнів


а) постановка проблеми;
    б) розробка та планування основних дій роботи груп.


ІІ. Діяльнісний:
 а) дослідження проблеми та вибору шляху її розв’язання;
 б) підготовка зібраних матеріалів для захисту.


ІІІ. Рефлексійний:
презентація результатів роботи;
Учнівська презентація Pascal
Учнівська презентація Java


оцінка та аналіз, висновки.


Завдання проекту: пошук необхідної інформації з різних джерел
про мови програмування, їх порівняння, створення ситуації успіху під час виконання проекту; та місце професії програміста на ринку праці.


Хід презентації проекту: розробка уроку (додається )



При захисті враховується:
творчі здібності, уміння самостійно знаходити інформацію, уміння і навички спілкування;
використання наочності;
уміння презентувати результати своєї праці.


Значення проекту: поєднання традиційного підходу з інноваційними
                                  методами навчання, включаючи і формування
                                  практичної компетентності учнів;
                                  учні вчаться працювати самостійно, виділяти

                                  головне, працювати в команді.

Немає коментарів:

Дописати коментар